9 Şubat 2017 Perşembe

Arashiyama'nın meşhur bambu ormanı..

Son zamanlarda 'Dekorasyon' olarak çok sık gördüğümüz, 3 boyutlu duvar kağıdı orman sizce nerededir?
Bilenler hemen yazar yerin adını :))
Çok sevdiğim Kyoto'nun "Arashiyama-嵐山 " daymış meğersemmm
Sıkı takipçilerim, kyotoya ne kadar aşık olduğumu bilirler :p
Son yıllarda internette sürekli bu resimleri görüyordum ama bilmiyordum bana bu kadar çok yakın olduğunu!.
Kyoto'ya çok gittim fakat arashiyama'ya henüz hiç gitmemiştim.
Japon arkadaşlarıma oraya gitmeyi çok istiyorum ne var diyince birşey yok ki bir nehir, birde çarşı sokağı var hepsi o diye pek övmemişlerdi.
Ama her bahar ve yaz mevsiminde tren istasyonlarında arashiyama afişlerini gördükçe gidicem ya diye aklıma iyice soktum ve geçen yaz ailecek gittik sonuç?
Baaa-yıııl-dııım!
Japonlara basit bir yermiş gibi görünen, biz yabancılar için dünyanın küçük bir cenneti gibi geldi.
Muhteşem bir yer. Gezinirken bir sokak arası, dar bir yere girdik.!
Girdikçe gözlerime inanamadım. Yıllardır görmeyi hayal ettiğim bu bambu ormanı o basit sokak arasındaymış!
Tabela var ama farketmek imkansız.
Aşağıdaki bambu yolunda gezinirken çektiğim videonun linkini ekledim.
Gittiğimizde öğle saati olduğu için kalabalıktı ama çok güzel bu mekanı bizimle gezmeye ne dersiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Duygularını bizimle paylaşmak ister misin

Youtube Kanalima Abone Olun

Sosyal Medya Kanallarimdan da Beni Takip eddebilirsiniz