9 Şubat 2017 Perşembe

Japonların ünlü Haruna Ai chanı..

Ara ara sizlere çok sevdiğim, hiç sevmediğim, çok ünlü, çok itici ve çok kazanan ünlülerden bahsedicem.
Bugün ki bahsetmek istediğim çok sevdiğim ve japonların en sempatik buldukları bir sanatçıyı tanıtıcam..
Adı " Haruna Ai - はるな愛 "kısacası aichan derler kendisine.
Hem ses sanatçısı, hem dizilerde, filmlerde oynuyor hemde neredeyse bütün komedi programlarına çıkan bir katılımcı oluyor.
Hangi programa çıkarsa çıksın hemen ilgi çekiyor:) Çok samimi, çok çekici ve çok sevimli.
Çıktığı tüm programları eğlenceye çeviren bir kabiliyeti var:)
Kendisine ait 4-5 tane şarkısı var. I • U • YO • NE  bu en çok tutulan şarkısıdır.
Kopyalayıp bir dinleyin derim:) Resimi nasıl? Çok güzel bir kadın değilmi?
Asıl bomba aşağıdaki yazımda :)


Aslında bu dünyalar güzeli kızımız bir "Transeksüel" dir.. Asıl adı ' Onishi Kenji - 大西賢示 " dir.
İlk yıllarda duyduğumda inanmamıştım :)) Ama gerçekten de sesi çok kalın.
Bu güzelliğe, o ses olmamış! Onca ameliyatlar geçirmiş ama neden sesini değiştirememişler acaba?
O kadar zor birşey mi acaba ses tonunu düzeltmek?
2009 yılında, Tayland'ın Pattaya şehrinde düzenlenen " Miss international Queen " yani dünya transeksüel kraliçesi seçilmiş ve güzelliği dünyaca onaylanmış bir trans..
Japonya ilk kez böyle bir yarışmaya ilk yarışmacısını çıkarmaya cesaret etmiş.
Japonlar çok onurlu bir millet olduğu için hiç de kolay değil böyle yarışmalara çıkmak!
Bu şirin abidesi benim memleketim olan Osaka doğumlu :) ve ablamız şuan 44 yaşında.
Hiç yaşını göstermiyor değil mi?

4 yorum:

  1. Neeeyyy!!! 😱 bu erkek miydi? Yemin ederim sen soylemeseydin hayatta inanmazdim. Ve 44 yaşında.. ben şok ben iptal..

    YanıtlaSil
  2. Fukişima için kullanılabilecek bir projem var. Japonyada kime sunabilirim. enerjimerkezim.blogspot.com adresinde okuyabilirsiniz. Yardımlarınız için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  3. Ben çok da güzel bulmadım öyle bakınca. Ama yani transeksuel bir adamdan kadına geçme durumu yani. İğrenç yaa!!! Bir de bunun yarışması mi var. Ben tiksindim biraz. Çok iğrenç geliyor bana bu tip insanlar. İnsan demek bile istemiyorum da.. neyse..

    YanıtlaSil
  4. haha bu ülkede bir bülent ersoy gerçeği varken birilerinin bunu iğrenç bulması çok komik :D hem de 40 senedir var neredeyse, ai-chan gibi yeni de değil :) insan insandır efendim, yetenekli ki ünlü olmuş ve sevilmiş kendisi.

    YanıtlaSil

Duygularını bizimle paylaşmak ister misin

Youtube Kanalima Abone Olun

Sosyal Medya Kanallarimdan da Beni Takip eddebilirsiniz