25 Şubat 2017 Cumartesi

Japon.Market satış sayfamız açıldı.

Sayın çok sevgili takipçilerim.
Diye başlıyor yazım. İlk satırı okuyanlar merak etti biliyorum yav hayırdır?
Kaç haftadır birşey yazmıyor bu kadın bizi bırakıyor mı nedir?
Demeyin canımmm..
Bırakır mıyım ben sizleri :)
Evet yaaa bayağı oldu yazı paylaşmaz oldum :(
Neden diye bir sorun? Sor sor.. çekinme!
Ticarete de atılmış olduk en sonunda hehehe
Yav kendimi zaten Instagram'a vermiştim. Şimdi gecem gündüzüm Instagram oldu!
Bu sefer de insagram da " Japon ürünleri satış sayfası " açtım..


Valla becerdim bu işi de ;pp
Yeminle ben bile kendimden ummuyordum bunu..
Hatta çok kezler yeltenmeye kalktımda ' Otur kızım abarttın artık! ' dedikçe oturdum.
Ama bu sefer takipçilerime ilginç japon ürünleri paylaşırken hep satışını yapıyormusunuz?
Diye millet sormalara da başlayınca yoo bunlar nacizane evimin japoncuk eşyaları derdim
Şimdi artık ay çok soryyy stoğumuz bitti sipariş edildi gelecek kelimeleriyle yer değişti.
Ciddi ciddi geçen hafta Instagram üzerinden @Japon.Market sayfasını açmış bulunmuş oldum.
Çok da iyi bulunmaktayım :) iyi oldu valla yaa..
İnsanlara çok isteyip de bulamadıkları bir çok ürün sattım, sağ salim de gönderdik.
Bu aralar beyin durmuş halde :)) bir yandan bloğta ne yazsam, bir yandan facebook ve insagram da ( @osakaninmuhtari ) eski yazıları paylaşıyorum bir yandan da yeni ürün ekle, sipariş al, kargo ve hesap işleri derken kemdimi bile unuttum :)
Sizi ihmal etmemek için de bugün al acele iki yazı paylaşayım dedim.
İyi etmişim değilmi? Yoksa hiç merak etmediniz mi beni???
Bir uğrayıp bakın derim :) Belki işinize yarayacak veya çok istediğiniz bir ürün vardır.

7 yorum:

  1. Linkini atar mısınız acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Instagram hesabınız varmı acaba?

      Sil
    2. Ayy çok özür dilerim instagram dan satış yapılacağı bölümünü okumamisim

      Sil
  2. Hayır yok. Instagram uzerinden mi satışlar?

    YanıtlaSil
  3. 3 dakikada Instagram hesabı açıp gelin bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  4. İnsta hesabinizi paylasirmisiniz takip edelim urunleride gorelim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıda paylaştım @osakaninmuhtari ve @japon.market

      Sil

Duygularını bizimle paylaşmak ister misin

Youtube Kanalima Abone Olun

Sosyal Medya Kanallarimdan da Beni Takip eddebilirsiniz