8 Nisan 2017 Cumartesi

2017 Türkiye referandum seçimi.

Bir türlü oturtamadık düzeni.. Bir türlü ayak uyduramadık dünyaya.
Zırt pırt seçim! 2 senede bu 3. Seçim sandığına gidişim..
İki sene evveline kadar bir kez seçime katılmıştım :)
Yıl 199? larda olan seçimdi. Kim kazanmıştı unuttum :)
Yalnış hatırlamıyorsam Anavatan partisiydi ozamanlar oy verdiğimiz parti.
Babam severdi anavatan partisini bir de Turgut özal'ı..
Ülkemiz neleri gördü, neleri atlattı. Allahım inşallah daha beterlerinden sakınsın..
Şuan beterleriyle yaşamaya çalışan ülkelerle çevrili vatanımız.
Görüyoruz orta doğuyu...
Dün yine bir seçim sandığı yoluna çıktım.
Aslında evden çıkıp, sandığın başına gelene kadar, zarf ile mühürü elime alıp, kabine girene kadar hala kararsızdım..
İnanın Evet ile Hayır seçeneğinin yanına kararsız da koysalarmış çok iyi olacakmış.
Hangisinin hayır, hangisinin şer olacağına hala aklımda ermiyor.
İster istemez bir seçim yapıp bastık mühürü..


Allahım inşallah hayırlısı hangisiyse onu kabul etsin.
Ülkemizin adına hayırlısı neyse onun yolunu açsın diyorum..
Çocuklarımızın geleceği için hangisi iyise, geriye değil ileriye dönük bir seçim olsun.
Ben siyasetten, siyasiden, partiden, güzel lakırdılardan anlamam! Parti de tutmam :)
Tek tuttuğum şey Fenerbahçeydi onuda 15 yıl önce bıraktım. Çünkü japonya'da maçları takip etmek zor :)
Türkiye'de, Avrupa'da maç oynarken bizde sabahın 4-5 gibi oluyor, nasıl izleyecen:)
Yani benim için parti, lider yok. Kafama yatkın birileri demi yok derseniz eh işte..
Hiç mi sevmediğin bir parti yok dediğinizde elbet! O da malum TBMM'ize karışan hayinlerin partisi!
Facebook sayfamda Dinciler, Atatürkçüler, Solcular ve Sağcılar. Akp'cisi, Chp'cisi, Mhp'cisi (malum diğer parti sayfamda olamaz) akşama kadar gına getirdi.
Herkes fikrini paylaşıyor tamam anladık! ama yeter.. Lütfen ısrarla aynı şeyleri söylemeyin..
O onu kötülüyor, diğeri öbürünü.. Küfürler havada uçuşuyor.
Kimsenin kimseye saygısı kalmamış! Parti liderleri dahil..
Biri kendi üstüne hakaret ediyor, diğeri halkı aşağılıyor, öbürü küfür ediyor, bir diğeri tehdit ediyor. Gel de parti tut :)

Ben babamın zamanlarını özledim. Kimse kimseye hakaret etmezdi.
Komşu komşusunun tuttuğu partiye laf etmez, aşağılamaz, kin tutmazdı!
Bitişiğimizdeki Alevi komşumuz CHP'ci, babam Anavatan'cıydı birbirlerine saygı duyarlardı..
Oturduğumuz semtin yarısı alevi, yarısı Sünni. Semtin yarısı bir partinin bayrağı, diğer yarısı diğer parti'nin bayraklarıyla donatılırdı.
Kimse kimseye sen hangi partilisin diye sormazdı! Tuttuğu partiye göre tavır sergilemezdi.
Şimdi facebook'da alenen tuttuğu parti'nin paylaşımlarıyla kendince düşman çatlatıyor.
Türkiye ikiye, dörde bölünmüş halde. Dinci-Çağdaşçı, Akpci-Chpci, Vatan sevdalısı- sözüm ona özgürlükçü, Atatürkçü-Erdoğancı.
Hepsi bizim ülkemizin gerçeği değilmi?
Ben Türküm! Türkiyeli vatandaş..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Duygularını bizimle paylaşmak ister misin

Youtube Kanalima Abone Olun

Sosyal Medya Kanallarimdan da Beni Takip eddebilirsiniz