12 Ağustos 2017 Cumartesi

Japonlar'da adi ürün satabilir..

Bu güne kadar Türkiye'den yiyecek, Japonya'dan da giyecek aldım hep.
Çünkü japonya'da giyecek, türkiye'de de yiyecek bol:)
Yani japonya'da olan şeyi taşımanın anlamı yok.
Bunca yıldır japonya'da kıyafet, çanta, ayakkabı aldım bir kez bile bir yırtığı, söküğü çıkmamıştı.
İlk defa aldığım bir ayakkabı ilk günden ayağımda kaldı:)
Hani öyle ucuz basit bir tezgahda değildi.
Kapalı çarşıda mağazalar zinciri bulunan "Attagirl " mağazasından almıştım.
Yürürken ön kopçası koptu. Hemen eve geldim poşeti duruyordu daha.
Faturasını aradım,taradım bir türlü bulamadım.
Mecburen faturasız geri götürdüm. Dedim aldım giydim hemen kopçası koptu.
Varsa aynısından almak istiyorum, yoksa parasını dedim.
Ama faturasını bulamadım, napıcam diye sordum?
Başka tezgahtar vardı gittiğimde. Sağolsun inandı, güvendi istediğiniz bir ayakkabıyla değiştirebilirsiniz dedi.
Bende ister istemez bir tane almak zorunda kaldım:)
Yeterki kopçası kopuk ayakkabı elimde kalmasın :))
Sonuçta faturasız bir ürün. Değiştirmeyebilirdi de!


Yani anlayacağınız güvendiğiniz dağlara karlar yağabilir:)
Japonlarda hatalı ürün satabilir. Öyle gözünüzde büyütmeyin,  japonları da ürünlerini de:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Duygularını bizimle paylaşmak ister misin

Youtube Kanalima Abone Olun

Sosyal Medya Kanallarimdan da Beni Takip eddebilirsiniz