8 Ağustos 2017 Salı

Japonların memleket hediyeleri

Japonların bir çok kültürü aynı bize benziyor.
Japonya'da pek yabancılık çekmedim. Yaşadığım, gördüğüm bir çok şey kendi ülkemi hatırlattı.
Aaa bu bizim kültürümüzde de var, Aa bu aynı bizdeki gibi falanlar diyorum:)
En çok da hediyeleşme adetlerini sevdim.


Japonlar işyerinde, tatil günlerinde memleketine veya seyahate gittiği yerden asla eli boş dönmezler.
Gittikleri yeri bütün iş arkadaşları bilir. Gittiği yerinde en meşhur yiyeceğini de beklerler:)
Bu bir adet haline dönüştürülmüş aslında. Getirdiklerinde değilde, getirmediklerinde şaşırırlar.
Nasıl yani gittiğin yerden birşey getirmedinmi gerçekten gibisine bakışlarıyla eziyorlar insanı:)
İşyerinde masanın üzerinde 365 gün beleşe yiyebileceğiniz çeşit çeşit atıştırmalıklar hiç eksik olmaz:)
Bu resimdeki kagoshimalı iki erkek kardeş olan iş arkadaşların memleketten getirdikleri.
6 çeşit atıştırmalık almışlar hay maşallah:))
En sevdiğim de en üstte görünen büyük paketlerdeki karidesli cips.
Bayıldım tadına. Tabiki benim her geleni yeme gibi bir lüksüm yok.
Japon yiyeceklerinde domuz ürünleri, içeceklerinde de alkol bulunuyor.
İşyerinde herkes bilir benim neyi yiyip, içemediğimi o yüzden yadırgamazlar içeriklerine bakıp ay bunu yiyemiyorum:( dediğimde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Duygularını bizimle paylaşmak ister misin

Youtube Kanalima Abone Olun

Sosyal Medya Kanallarimdan da Beni Takip eddebilirsiniz