17 Ağustos 2017 Perşembe

Japonya'da ücretsiz yüz masajı

Geçenlerde youtube kanalım ( youtube.com/gulsehrim ) paylaştığım ücretsiz 1 aylık ayak masajı videomdaki bayanlarla yolda tekrar karşılaştık.
İlla gel sana yüz masajı yapalım dediler.
Dedim bakın pahalı birşey bu masaj işleri, para veremem şuan.
Yok yok sen gel ücretsiz herşey.
Benim ışıklar yandı bedavayı duyunca:)
İyi tamam yarın geliyorum dedim:)
Bu ilk günün videosu.
İlk gün yüzü derinlemesine temizlediler.
Elektrik masaj aletiyle masaj yaptılar.
2. Gün yine temizlik ve masaj.
Sonra oturttular beni bir masaya başladılar makineyi tanıtmaya:))) Eeee?
İşte şöyle değiştin,işte böyle cildin güzelleşti falanlar.
Önüme bir fiyat listesi çıkarttılar. Yuh! dedim:)) bu makinenin fiyatı 350 bin yen miş...
Yani 11 bin tl civari.

Dedim güzelleşecem diye eşim bu parayı bana vermesinin imkanı yok.
Hayatta vermez! Ne desem de ikna edemem dedim.
İşte yok kredi kartıyla 5 seneye bolunebilirmiş. Her ay 3 bin yen ödesende olurmuş falan.
Yok dedim ben eşimi çok iyi biliyorum, iki günde sıkılacağım bir alet için almaz bana buhu dedim.
Neyse sen bir de yarın gel, yarın 3. gün daha guzel bir cilde sahip olacaksın dediler.
Bir de bir çinli getirdiler eskilerden kandırıp kazıklattıkları:)
Çinli bana eski bir resmini gösterdi.
Bak ben bu resimi pasaportumda kullanıyorum.
Bu aleti kullandıktan sonra cok değiştim. Cildim güzelleşti ve yüzüm çok küçüldü, çin'e girerken bu resimdeki insan sen değilsin diye beni bir odaya alıp sorguya çektikler falan kadın bir anlatıyor inanasın geliyor:))
Neysem o gün çıktım he canım yarın geldiğimde görüşürüz diye Mata ne! Ler yaptık.
Ertesi gün gitmedim:)) kadınların ikisinden de ayrı ayrı mesajlar gelmeye başladı.
Dedim ben gelmek istemiyorum sağolun. Eşimle de konuştum ikna edemedim.
Emeğinize sağlık teşekkürler yazdım.
Aaa olurmu gel sen 3. Yüde yap. Konuşuruz sonra diye geri döndüler.
Ama ben bir daha cevap yazmadım:))
Hakkını helal etsinler :) ben zorla çağırtmadım ya:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Duygularını bizimle paylaşmak ister misin

Youtube Kanalima Abone Olun

Sosyal Medya Kanallarimdan da Beni Takip eddebilirsiniz